Rubrik

Det är alltid kul att vakna upp och vara sjuk. Igen.

Det var egentligen inte det jag skulle säga,men kände att det behövde bli sagt. Nu till sake(rna)n;

Först och främst,  Ingenting i det här huset fungerar... åtminstone inte som det ska. Först pajade toaletten. Ja, vi kan ju fortfarande använda den men den har ett väldigt speciellt system. Sen pajade duschen. Samma där - jag kan använda den men det tar ett tag att lära sig hur. Och så igår, då gick diskmaskinen sönder. Den bara bestämde sig för att sluta fungera och läcka vatten istället. Sen ville internet inte fungera heller när jag som mest behövde det - skulle titta på True Blood! Sen pajar dvd:n och tillslut pajade TV:n. Jag blir alldeles utmattad bara av att tänka på det.

Men men. På onsdag är livet bra igen. Då ska Moi, Bella, Hannah, Maja, Linn, Filip, Johan, Jerry och Thomas gå och se premiären av Prince of Persia. Med Jake Gyllenhaal i huvudrollen!! Sen blir det övernattming hos Bella då vi två ska kolla på sista avsnittet av andra säsongens True Blood!! YEEEY

So long, mothafuckassss.

 



This is indeed, Jake Gyllenhaal in Prince of Persia. Oh, he's shirtless, baby.


Kommentarer
Postat av: nicolin

ojsan tänkte nästan inte gå in på din blogg för jag trodde inte att du skrivit ett piss. men nej nej det var nästan så mycket att jag känner mig efter!



fortsätt så!



Puss

2010-05-19 @ 01:21:30
URL: http://nicolinsibien.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0