Tjuvar!!

Jag är fett lack.

Ni förstår, jag har en liten låta som förut innehöll choklad (som jag fick av mamma <3), men chokladen tog självklart slut då jag åt upp alltihop.

Och så tänkte jag; vad ska jag göra med denna låda?? Och kom då på den briljanta idén att lägga alla mina biobiljetter där. Jag har nu räknat, det ligger 19 biobiljetter in min låda.

Och så kom jag att tänka på: när jag och Pål var på förhandsvisningen av The Last Song så tog dom min biljett. Alltså, den ligger inte i min låda.

Om jag bara hade haft den kvar... då hade det varit 20 biljetter i min låda. Löjliga små saker som detta kan störa mig något enormt. Jag vill ha min biljett tillbaks.

Grr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0