Inköpslista

  Jag insåg just, att om man inte räknar godis, mat eller biobesök, så har jag faktiskt inte handlat ett skit på typ hundra år. Så här kommer en lista på allt jag skulle vilja köpa just nu:


     1.     Jeans. Flera par jeans. Alla mina har hål. Alla.

     2.     Första och andra säsongen av True Blood.

     3.     Egentligen är det väl helt enkelt att jag behöver nya kläder. Linnen, shorts, nån kjol eller klänning,
             underkläder, skor....

     4.     Coconut shower cream. Bara för att den luktar så gott.

     5.     Lite nya filmer skulle ju inte sitta helt fel. Eller gamla.... Hundtricket, Boys don't cry, eller Girls
             just wanna have fun
....?

     6.     Eftersom varenda par har gått sånder så skulle jag nog behöva ett par nya hörlurar.

     7.     Och helst en ny Mp3 också. Men det lär ju inte hända någon gång snart.

     8.     Glee första säsongen. Yey!!


Hm. ska bli spännande att se vad jag har köpt om si så där någon månad och lite till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0