Historia

Asså vi är typ fett bäst.

Idag skulle vi ha historiapresentation. I grupper. Som vanligt är vi fett korkade och hade inte gjort någon... vi hade inte ens ett ämne att prata om. Så under lunchen, 30 minuter innan lektionen börjar, sätter vi oss ner framför en data - väljer ett ämne - och förbereder en presentation.

Och jag menar, den sög ju såklart. Ni hörde ju hur mycket tid vi använde. Och trots att alla andra grupper redan hade förberett något så var vi lätt den bästa gruppen. Usch vad jag hatar när folk står och läser fakta från ett papper - tror ni man blir intresserad eller? Jeez.

Nåja. Jag vet inte vad jag ska säga. Är man bäst så är man!!!

Ciiiiaaaaoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0