Busy!!

Trots att det är mitt i veckan så känns det som att jag har gjort rätt mycket.

I måndags drog jag och Michelle till Kungsträdgården med Thomas för att kolla på nån wierd konsert (men fett värt, helt sjukt snygg kille på scen...) så kom hem typ 11.

I tisdags åkte jag först med Bella hem till henne eftersom hon var jättesjuk, sen åkte jag och Pål till Four Friends för att plugga och fika lite, för att sedan pallra oss till Södra Latin och se på sandbergs extraordinära sångframträdande!!!

Okej, igår gjorde jag väl typ ingenting. Men ändå. True blood hela dagen är också värt.

Och idag åkte jag till kära Nico och kollade på hennes grymma modevisning. Sjukt snygg klänning!

Så vi får väl se vad som blir av med helgen. Hoppas den blir alldeles awsome som förra.

Pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0