A, B, C eller D?



A) Is it a chair?
B) Is it the sun?
C) Is it a bird?
D) Is it a flower?


Så svåra var frågorna ungefär idag - på engelska provet jag var tvungen att göra för att åka till USA. Och tänka sig - jag var först ut ur provsalen!?

Efter provet var det i alla fall ett informationsmöte. Vi fick helt enkelt veta precis allt om hur resan skulle gå till. Det var rätt roligt, men blev också lite långtråkigt efter att ha suttit still i fem timmar.

Men, men. Nästa vecka får jag veta om jag åker eller inte. Så håll tummarna!!!!!!

                              


                                         

Kommentarer
Postat av: Helena

jag håller alla tummar och tår jag har!!!!!!!!!!

2010-05-16 @ 13:17:58
URL: http://thechosenone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0