Remember this

kära dagbok,

igår var jag på bio med Bella, Hannah, Maja, Jerry, Johan och Thomas. Filmen vi såg hette Remember Me och var helt fantastisk. När vi gick in i salongen så förutspådde vi vad som skulle hända när vi sen kom ut från filmen:

Oss tjejer: ooooooh my gooooooood Robert Pattinson va såååå snygg!!!!
Killar: Fett lame. Blä.

Här är vad som hände:

Alla: ............................ (förstenade)......... Well..... It was..... like, amazing.

Detta var alltså inte de exakta orden men jag försöker skapa en bild i huvudet till vem som än läser detta, om hur det ungefär såg ut. Mitt liv är förändrat. Jag känner inte längre för att prata om och kolla på robert pattinson och twilight längre och beskriva min kärlek om dem för alla i världen. Jag vill stänga in mig i mörkret och tänka på remember me. Jag vill inte ens veta av jobbiga tjejer som pratar om hur snygg Rob va. För JA, han var snygg. Otroligt snygg. Men han var också en helt fantastisk skådespelare. han var med i en film som enligt mig vinner pris för bästa manus, bästa karaktärskapande och bästa "sträcker sig långt in i själen" film.

Vill också, mest för sandbergs skull än någons annan, bara säga att helvete, Salem va bra. Salem ägde HÅRT och han borde vunnit. Men men. Nu ska jag återgå till att bara drunkna i musiken som stömmar ut ur högtalarna.

Remember this!!!

Kram, S


Kommentarer
Postat av: Julia

JAG VEEEEEEEEEET :D SALEM ÄGER OCH JAG ÄLSKAR HONOM BARA MER OCH MER :D

2010-03-14 @ 23:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0