Plan för....

Plan för livet:

Åka till USA ett år nu i höst.

Istället för att komma hem direkt när skolan slutar i USA fortsätter jag vidare till New York med Bella, Hannah och Filip för att studera acting fyra veckor!!

Sen kommer jag hem. Går i skolan ett år.

Efter tvåan åker Moi, Bella, Hannah och kanske fler?? på lite tågluffning i Europa. Kiss my ass, mama & papa, I'll be almost nineteen!! (Sists det gällde tågluffning tvingades man ju stanna hemma)

Kommer hem igen. Pluggar sista året och tar studenten.

Möööjligtvis stannar jag hemma några år till och jobbar för att tjäna pengar om jag råkar vara för fattig för att...

... åka till NYFA, alltså New York Film Academy och gå två-årigt acting-program mitt i NYC!!

Seeeen.... blire väl resa runt lite. Vad sägs om Italien, Japan, Berlin, London och Chicago? Portugal, Mexico, Australien eller kanske Nya Zeeland?

Sen ska jag nog avsluta resan i New York, stanna där och bli värsta filmstjärnan.

Sounds good???? ;)




Oh well.... drömma kan man ju alltid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0