I just Kick Asssssss

Fatta det här:

Jag går in på Designtorget med Hannah. Det är en vanlig dag och vi kollar runt lite bara. Sen ser jag den. Den ligger precis där.... jag tar upp den... jag håller i den... och det är en bok med bara listor! Alltså, det står en rubrik, typ "mina favoritfilmer" och sen kan man själv fylla i sina favoritfilmer 1-10!! Det är som att någon vaknade upp en dag, tyckte att Sanna Jansson behövde någonting både för att hålla sig organiserad och underhålld, och sedan bestämde sig för att göra denna boken, ägnad till mig. Det är som att ha hela i sitt liv i en massa listor! A dream come true. Just då hade jag inga pengar, men ska åka in och köpa den idag.

Vilket leder in på nästa ämne, nämligen: idag är det dags för Kick-Ass!! Ja, eh, filmen alltså. Aaron Johnson som största supernörden i superhero dräkt.. kan det bli bättre? Trots allt kaos som pågår i mitt huvud är jag väldigt lycklig över dessa två faktum. Jag, Bella, Hannah, Maja, Thomas, Johan och Jerry (o kanske michelle) drar in och kanske käkar lite (jag köper min älskade bok), och sen sätter vi oss ner i mitten av mitten på salong ETT i sergel.



Inte för att jag tror på sån skit liksom, men ja, It's meant to be. Att mitt i denna sorg jag omringas av.. kommer äntligen något för att lysa upp min dag!!

KRAAAAAAM, SANNA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0