Världens bästa Twilight nörd

Jag måste bara säga att även om det inte var världens mest roliga födelsedag, så är jag väldigt glad att Sandberg kom till for friends idag, och att Påls present var den bästa i världen. Jag fick en hudkräm, choklad, och ett vitt fint linne, där hon själv hade ritat ett hjärta på, skrivit "Pål 'hjärta' Sanna" och "Till världens bästa Twilight nörd" eller nått sånt. Svårt att kolla, Coz I'm wearing it... :) Och även om det påminner lite grann om att filip är väldigt irriterande med hela twilight grejen och jag vill slå ihjäl honom, så var det världens bästa present. Puss


Kommentarer
Postat av: p

åååh, va ja e glad att du gilla den. du behöver ju inte visa ryggen för skit filip! :)

pussssss <3

2009-10-14 @ 21:45:29
URL: http://paaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0