I also love english.

I LOVE making plans. And as you may have noticed: I like listing them, too.

So here goes:

- Imorgon har jag matteprov. Vilket jag hoppas jag inte får göra.
- Imorgon måste jag klä ut mig hela dan, och på kvällen på halloween festen i skolan.
- Lördag ska jag förhoppningsvis gå och se Fame med sandberg :)
- söndag har jag konsert.
- Tisdag ska me und meine friends ha skräckfilmskväll. Yeeey!!
- Lördag nästa vecka ska jag till Bella och ha myskväll med Bella, Agnes, Hannah, linn och... ähum, filip. Så vi får 
  väl se hur mycket "mys" det blir -.-
- Resterande tid av lovet ska jag: Plugga, läsa klart The Host (läsläsläs! efter ni har läst twilight, dock) börja läsa 
  Twilight på fredag nästa vecka, kolla vänner och frossa skit.
- Den sjunde november ska jag sjunga på ett bröllop :)
- The rest you know of. Och det är för mycket för mitt hjärta att skriva om det. I can't handle it.

Anyways, ska gå och läsa the host.

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0