Happy Birthday To Me

Hey!!

Imorgon är det min födelsedag. Kan ju inte direkt säga att jag är sådär väldigt överexalterad. Jag vet inte riktigt varför.... men för det första är jag så extremt upptagen med att hyperventligera av närmandet av NEW MOON!!!! Så jag har liksom inte riktigt orkat bry mig om att fylla år...

Sen också, Nico som fyller år nära mig var ju här förra året, och det är inte det att mina andra kompisars existens inte är nog, bara att eftersom jag o Nico fyller år så nära varandra så brukade vi gå och typ peppa varandra om ni förstår vad jag menar. Vilket inte är fallet nu eftersom hon är i Vackstanäs...

Och som jag skrev på laughinglesbians.devote.se, så har det kännts som att den här veckan inte kommer bli bra. Och då tänkte jag inte ens på att jag fyller år imorgon och att det är klassfest på fredag och att jag och sandberg ska ha en night of our own på lördag. Men nu när jag just insåg det, så står jag fortfarande fast vid det.. Känns verkligen som en märklig vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0