New Moon ...

Okej, jag vet att det var typ hundra år sen jag skrev.
Och förlåt, vänner, men måste göra en liten recension av New Moon....

Först och främst, filmen ägde.


Nummer två: kunde han va fulare?? okejokej, värsta musklerna, blablabla... nån som såg hur ansiktet och håret såg ut här??



Yey!! Edward va vitare än Bella genom hela filmen!! (Jämfört med en viss annan grym film)



Ursäkta mig, men skulle Jacob försöka kyssa Bella mer än en gång? NEJ. Grrrrrr.
-New-Moon-stills-HQ-twilight-movie-.jpg New Moon Still image by greenday041605


Okej ful bild, men kunde den här scenen varit bättre??? Nej.


Sen tyckte jag att skådisarna gjorde så grymt mycket bättre ifrån sig i den här filmen!! Bella uttryckte faktiskt känslor till o me!! Sen tyckte jag att scenen mot slutet i Bellas rum kunde varit lite längre och lite bättre... men men. Jag älskar den ändå.
Tycker jag att den är bättre än Twilight?:
Den är ju så grymt mycket bättre gjord. Men som jag har sagt sen första gången jag såg twilight, så kommer jag aldrig älska en film mer än just den. Den går bara helt enkelt inte att toppa.

Nu ska jag gå och checka in Glee på TV4. Skriver snart igen, promise.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0