NEJ!!

Jag ORKAR inte. Jag orkar INTE. JAG ORKAR INTEE!!!!!!

Klockan är typ elva på kvällen. jag måste skriva svenska och engelska och idrott innan jag somnar. Detta är inte ett bra tillfälle, okej? Om typ skolan bara kunde ta lite hänsyn till att jag råkar vara lite trött just nu.

Okej, fatta det här: Jag somnade typ elva igår. gick upp närmare sju. Gick på acting och civics, sen åkte vi hem till bella för vi KUNDE INTE HÅLLA ÖGONEN ÖPPNA! Jag somnar i Bellas säng. Sover typ en halvtimme. sen äter vi makaroner. Sen kollar vi på film. Jag sover hela filmen. Jag åker hem efter det och, guess what?? Jag sover två timmar till!! Och är fortfarande lika trött som när jag fucking vaknade imorse!! Tror jag har feber.

Det hjälper ju inte direkt när man är en arg människa som jag är heller. När jag blir trött eller ledsen, blir jag arg. Också. Nu är jag arg. Och trött. Och ledsen för att jag är trött och arg. Tror jag ska skaffa en boxningssäck och hänga upp i mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0