Listor håller ditt liv organiserat.

Lista:

  • Julen är nästan nära!!
  • Imorgon ska jag hem till bella, och vi ska göra önskelistor och julkappslistor! yey!
  • Jag bella och hannah kommer i framtiden att gå till affären stockholm, som ligger på kungsgatan, varje dag. Det är typ som designtoget. fast billigare. Fatta detta: man kan köpa CHOKLAD FÄRG! alltså det är en pensel och choklad på tup. Du kan alltså måla och äta på dig själv. Helt fantastiskt.
  • Andra saker du kan köpa på stockholm: Choklad flingor som du gör varm choklad med. Bathing oil med lavendel i. Te-sil med en donut som skaft. Coola muggar som ser ut som klämda plastmuggar fast i porslin. Kakburkar som ser ut som dom i alfons åberg. MED MERA.
  • Jag har rabattkort på sf ocg csn kort så jag kommer gå på bio varje dag från och med nu. Typ.
  • På fredag ska jag sova hos bella och kolla på alpha dog och never back down. Yum.
  • Saknar sandberg nico och pål. Ska tvinga dom att va med mig någon dag snarast! alla fyra igen... va ett tag sen.
  • Jag älskar min mamma.
  • Och min pappa. ja.
  • Vem bryyyyr sig om att vara nyttig?? I wanna eat whatever I want, whenever I want.
  • Matteprovet gick åt helvete så nu jävlar ska det pluggas inför nästa.
  • Jag har blivit förkyld. IGEN.
  • New Moon. Say no more.
  • Pinkkonsert imorgon!!!!
  • Jag och bella är fett lika: Rage issues. Vi båda är kontrollfreaks. Vi måste ha rätt. Vi Planerar, gör listor (...), och gillar när saker är organiserade även om vi inte gillar att städa. hihi.
  • Jag och hannah är faktiskt också lika. Vi skrattar åt saker som "morot" i flera dagar. Medan alla andra kollar snett.
  • Jag ska läsa new moon när jag skrivit klart detta!!
  • That's pretty much it. Det är så mitt liv ser ut för tillfället.

 

 

  • Och juste!! Gå in på twilightsweden.se  ... finns sjukt bra intervjuer med rpattz, kristew och tayner. mm

Kommentarer
Postat av: p

sanna vart har du tagit vägen?

2009-11-10 @ 15:06:22
URL: http://paaulina.blogg.se/
Postat av: hannah

haha sannish! du är ju för rolig! :D

2009-11-12 @ 21:29:02
Postat av: sanna

HAHA MOROT!!!!!!!

2009-11-12 @ 22:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0