The voice 09

Även om bilden är från förra året, så såg det väl typ likadant ut igår. Lite mer folk bara.



Så. Var alltså på the voice igår. Med Nico, Pål, Sandberg, Leffe och Lina. Eller om du vill kalla dom Nicolin, Paulina, Julia, Helena och Lina. Går också bra.

Vi hade sjuuukt kul (även om vi missade Darin) , eller jag hade i alla fall. The voice <3

Hur som helst, när det var slut gick jag fram och snackade lite mer Lloyd Banks och Lazee och några fler ointressanta människor. Eftersom jag och Jacob är så bra polare så fick jag det. Lloyd berättade om USA och frågade mig om jag ville gifta mig och flytta in med honom. Mest på skämt kanske men vi bytte i alla fall lite telefonnummer och så.

Eller inte. Jag kunde väl åtminstone få ha drömt det?? Är det för mycket att begära???? Dagdrömmar är liksom inte lika fascinerande.



Kommentarer
Postat av: p

jag hade ooooockså kul :D:D:D:D:D

2009-08-16 @ 22:58:05
URL: http://paaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0