Oh, I'm done.

SItter hos pål, i hennes superduperdunleligdunderligt snygga (nygjorda) rum. Hon själv sitter och spelar piano (hur bra som helst)

Herregud vad jag längtar efter skolan. Inte bara för att se hur det blir i nya skolan, och inte bara för att jag ä trött på sommarlovet. Nej, för att jag fortsätter äta maaaassaaaa oyttigt och tänker varje gång "äh, det är sommarlov..."
Vet ni vad jag åt igår!!??
Jag åt en bit kladdkaka med grädde, en bit paj med glass, två stora maränger, drack typ 2 liter cola, åt typ nästan en chipspåse, två isglassar... plus mat!!

Nej, när skolan börjar, då är det over. over and finito. Good Byyyeee onyttigheter. Urgh.

(inte för att jag inte vill kolla in nya skolan. Och inte för att jag inte är trött på sommarlovet. Men ändå)

Kommentarer
Postat av: Robert Pattinson Crew

dom kysser inte varandra! rob viskar ngt i hennes öra. Vi stödjer inte papparazzi bilder så de dumt å fråga oss!

2009-08-17 @ 20:02:00
URL: http://robertpattinson.se
Postat av: Robert Pattinson Crew

de finns hos twilightnews

2009-08-17 @ 21:11:28
URL: http://robertpattinson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0