Intruduction

Hej, mitt namn är Sanna Pattinson. Jag bor i Los angeles tillsammans med min man, Robert Pattinson, och jag lever drömlivet - sexet äger, jag är stenrik och Robert är ju sååååååååå het. Plus att lyxvillan är så stor att besökare brukar förvinna och aldrig hitta tillbaka.

okej, back to reality. Jag heter Sanna Jansson, är snart sexton år och oskuld, bor i en rutten villa mitt ute i skogen bland lite hästar och höns - i tyresö ghettot. Jag är till etthundra procent singel och lever på mina 850 kronor i månaden, det skulle dock kunna hända att folk skulle försvinna i mitt hus - i skräprummet.

Ganska oitressant? yes. men om en vecka är det nya grejer på gång. Gymnasiet börjar (Internationella engelska) och jakten på Mr right continues (...) Och om cirka ett år ska jag till USA och uppfylla min dröm. (se ovan)

Så keep reading :D (om ni ens ser det här..)
puss och kram, från SannaPattinson!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0