IEGS (nicolin är bäst)

Hej.

Igår började gymnasiet. Det typ.. äger. Så hårt.
Jag skulle kunna bli lesbisk. Till och med tjejer är sexiga när dom pratar engelska. (jag går alltså engelska gymnasiet)
Inte för att det har hänt så mycket, men det är bara sååå coolt och underbart att lyssna på folk som pratar engelska. Och att själv få göra det.

Och det finns massor med härliga människor i min klass.
På onsdag är första dagen vi börjar följa schemat. Är lite nervös för detta, i och med att vi har våran första acting/staging lektion då. Händerna darrar när jag tänker på att typ alla andra redan gått massor på drama och teater, medan jag aldrig någonsin har hållt på med det. Men det blir nog bra.

Nu ska jag umgås med min underbara och mycket saknade vän Nicolin. C ya later, alligator.

ghfghf
OBS! TROR detta är skolan... hihi

Kommentarer
Postat av: p

du uppdaterar för lite!

2009-08-28 @ 17:54:51
URL: http://paaulina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0