Gulp (!!!!!!!!!)

Freaky, freaky, freaky, freaking freeeaaaky.......

Om ca en timme åker jag till pappa för att hämta upp Linn (pappas tjej) och hennes söner för att åka med dom till Gullmarsplan. Det råkar vara Linns födelsedag, och pappa ska tydligen som en överraskning ta med oss till hennes favorit resturang.

Där kommer vi sedan sitta, arvid, elias och Linn helt ovetande. Pappa förmodligen skitnervös och så även jag själv.

Sedan, någon gång under kvällen, kommer pappa ta upp ring. en ring. För första gången i mitt liv kommer jag i verkligheten höra någon fria. Min pappa.

As in: Vill du gifta dig med mig?

Freaky, freaky, freaky, freaking freeeaaaky.......

Kommentarer
Postat av: p

så sjuuuuuuuuukt gulligt. !!!!!! :D:D:D:D

2009-08-13 @ 19:07:06
URL: http://paaulina.blogg.se/
Postat av: sanna

I know :D

2009-08-14 @ 11:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0